JOM FOLLOW YATY

Nak hadiah percuma dan menarik?...Jom klik sini

Terdapat ralat dalam alat ini

Jumaat, 26 November 2010

DIA HENSEM LAA ....




assalamualaikum,,


tajuk kali ni mcm laen ckit.. hehehe .. bukan apa aritu yaty ada tgk surat khabar n ternmpklah gmbar sowank mamat ni... bg yaty dia hensem sangat ..lagi pun dia sangat berbakat dalam bidang lakonan ...

kalau cakap je sal adnan sempit mesti kowank dah bleyh  agak dah saper owanknyee...

sapa lagi kalau bukan pakwe yaty ..

hakhakhak 

maen-maen je laa .. kang ada jugak nak wat gosip.. hehe

pape pown jom laa usha cikit mamat 2 ..




hensem x ...


ni laa shaheizy sam ...


amacam ok x pakwe aku ... haahhaha ..




k larh bai sumee


2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...