JOM FOLLOW YATY

Nak hadiah percuma dan menarik?...Jom klik sini

Terdapat ralat dalam alat ini

Jumaat, 5 November 2010

LAGU APA ??

assalamualaikum ...

ada jugak yang tanya lagu apa yg yaty letak kat blog yaty nie ... best kan ?? tajuk lagu ni pelengkap hidupku by eren ... kalau korang suka selalu lah erk buka blog yaty leh laa dengar lagi lagu nie ... 


lirik lagu pelengkap hidupku by eren feat romi 

Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa

Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia
  

the end ~~

tata sumeee ... ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...